עבור לתוכן הראשי דלג לאזור חיפוש דלג לבר ניווט ראשי

ניהול

העולם החדש של הרשתות: הכלכלה, הטכנולוגיה והניהול

העולם עובר מרשתות 'תוכן' כמו: Facebook, WhatsApp ו- YouTube,
בשווי של 3 טריליון דולר, לרשתות 'כל דבר' בשווי של 30 טריליון דולר

אנו מזמינים אותך לקורס ייחודי משותף למנהלים וליועצים בו נלמד ונתרגל את חוקי כלכלת הרשת, את עקרונות הניהול הרשתי ואת טכנולוגיות היסוד של הרשתות

למידע נוסף על קורס העולם החדש של הרשתות לחצו כאן


הכשרה לניהול חווית לקוח - קורס מרתון באסטרטגיה המובילה בעולם העסקי


ניהול חווית לקוח (CX) מעביר אותנו לרמה הבאה הנדרשת משירות לקוחות בעידן הטכנולוגי והרב ערוצי.

מטרה: הקורס יכסה את כל הנושאים המהותיים הדרושים כדי להטמיע בהצלחה מערך מקצועי של ניהול חווית לקוח בארגון.
הקורס מועבר בדגש על עיצוב חווית לקוח בכלכלה החדשה בעידן הדיגיטלי.

למידע נוסף על קורס ניהול חווית לקוח


EFQM

להכשיר עובדים בארגון להוביל את תהליך המצוינות בארגונם, מתן הסמכה רשמית אירופאית למשתתפי הקורס שמהווה תנאי סף לכניסה למסלול המצוינות ולהכיר את מודל המצוינות וכיצד ליישמו בארגון

למידע על קורס EFQM


ניהול ידע

הקורס יכשיר את המשתתפים לקיים בצורה עצמאית ומקצועית תהליכי ניהול ידע פנים ארגוניים. הקורס ישלב למידה תיאורטית לצד למידה מהשדה המקצועי: ארגונים מנהלי ידע, מוצרים, חברות וכדומה, וכן תרגול מעשי של החומר הנלמד. שיטת הלמידה תהיה מגוונת ותבוא לידי ביטוי בתרגולים, בניתוחי אירוע, בסימולציות וכדומה

למידע נוסף על קורס ניהול ידע


קורס דירקטורים - קורס הכשרת דירקטורים

השתתפות בלימודי קורס דירקטורים הכשרה לתאגידים מוניציפאליים וציבוריים, מקנה היכרות והבנה עם המבנה הייחודי של תאגידים מוניציפאליים וציבוריים והיבטים שונים המאפיינים את צורת פעילותן. היכרות זו חשובה לצורך תפקוד טוב יותר כמנהל בכלל וכנושא משרה בתאגיד בפרט.

למידע נוסף על קורס דירקטורים


קורס ארגונים מנהלים סיכונים

בעולם דינמי ומשתנה ללא הרף, ניהול סיכונים כולל (ERM) הינו כלי הכרחי לכל מנהל.
בהתאם לתקן הישראלי לניהול סיכונים 31000 שמבוסס על המילה האחרונה בתחום ניהול הסיכונים בעולם, נחשוף בפניך את עקרונות התהליך מתוך ניסיון רב שנים בהובלת התהליך בחברת טבע.

למידע נוסף על קורס ארגונים מנהלים סיכונים


סדנה לניהול ומנהיגות בעולם הגלובל

במשך שנים רבות מנהלים נחשפו לגישות שונות להצלחה ארגונית כגון : איכות כוללת, איכות סביבה, אחריות חברתית, ארגון לומד, אסטרטגיה, ניהול סיכונים, מדידת ביצועים, מנהיגות, חדשנות וכו'.
מנהלים רבים אימצו אחד או יותר מהנ"ל עקב הפשטות במיקוד מאמצים בתחום אחד, אך נוכחו לדעת במהרה שבעולם התחרותי הגלובלי, גורמי התחרות הם רבים ומשתנים וכדי להבטיח הצלחה לאורך זמן יש להשקיע מאמצים בתוכנית הוליסטית המתייחסת לכלל גורמי התחרות.

למידע נוסף על סדנה לניהול ומנהיגות בעולם הגלובל

צרו איתנו קשר נשמח לעמוד לרשותכם {{ctrl.testString}}

פרטי יצירת קשר