עבור לתוכן הראשי דלג לאזור חיפוש דלג לבר ניווט ראשי

הסדרי נגישות מכון התקנים הישראלי

במכון התקנים הישראלי נוקטים במירב המאמצים ומשקיעים משאבים רבים על מנת לספק לכל לקוחותינו שירות שוויוני, מכובד, נגיש ומקצועי. בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלויות תשנ"ח-1998 ותקנות נגישות שהותקנו בהמשך ובהתאם לת"י 1918 על חלקיו ותקנים נוספים ככל הנדרש , אנו משקיעים מאמצים ומשאבים רבים בביצוע התאמות הנגישות הנדרשות לכך שכל אדם עם מוגבלות יוכל לקבל את השירותים הניתנים לכלל הלקוחות, באופן עצמאי ושוויוני.מכובד ובטיחותי.

הסדרי נגישות מבנים

מהכניסה הראשית למכון התקנים הישראלי מרחוב חיים לבנון 42 ניתן להגיע בדרך נגישה אל מרכז שירות ליבואנים, משאבי אנוש ,מעבדת הקרמיקה ומעבדת אש.

כניסה ראשית נוספת עליונה מרחוב ג'ורג' וויז שבסמוך לה ממוקם מגרש החנייה הראשי של המכון וחניות נגישות סמוך ללובי הכניסה .קיימת גישה נגישה לאנשים המתניידים בכיסא גלגלים אל המבנים השונים המפוזרים במתחם וכן גישה נגישה הישר אל הלובי בבנין הראשי שבו קיימת עמדת מודיעין כללית.

  • חניות נגישות ממוקמות סמוך לכניסה אל לובי ראשי מרח' ג'ורג' וויז, וכן נוספות סמוך לבנין 4 בו ממוקם אולם קציר ,מח' מחשב, ומח' הכספים של המכון.
  • קיים רצף נגיש מהחניות הנגישות מרח' ג'ורג' וויז דרך הכניסה אל מרכזי שירות לקוחות של אגף בנין ואגף תעשייה ומנכ"ל מכון התקנים הישראלי. בבנין ארנן (בנין ראשי) ממוקמים אגף התקינה -אולמות התקינה 1 עד 8 , ספריית המכון ,והמזנון (כולל מעליות ושירותים נגישים).
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות במרכזי קבלת קהל. ראה טלפונים לתיאום.
  • הותקנו עזרים מסוג "לולאת השראה" ללקויי שמיעה.
  • קיימים שירותי נכים נגישים בכל קומה בלובי הבניין הראשי ,במבנה של מעבדות החשמל וכן בבנין בו ממוקמת מח' ההדרכה ואולם קציר.
  • קיימים שלטי זיהוי והכוונה וכן שלטים קוליים ללקויי ראיה.
  • מותרת הכניסה למרכז קבלת הקהל לחיית שירות המיועדת לסייע לאדם עם מוגבלות.
  • במקרה בצורך, ניתן לפנות לנציגי השירות בעמדות כדי לקבל סיוע במילוי טפסים.

שירות לקוחות נגיש

הדרכות עובדים לשירות נגיש - מתקיימות הדרכות לעובדים ומנהלים בתפקידים שונים להכרת תחום הנגישות, יצירת מודעות בקרב העובדים והקניית כלים מעשיים למתן שירות נגיש ללקוחות.

  • מוקד טלפוני נגיש- המענה הקולי הונגש כך שהמידע מועבר בשפה ברורה.
    ניתן ליצור קשר עם מרכז שירות הלקוחות של:
    תחום בניין (גישה נגישה מרח' גו'רג' וויז) בטלפון: 073-2417600
    מרכז שירות ליצואנים (גישה נגישה מרח' גו'רג' וויז) בטלפון: 03-6467833
    מש"י - מרכז שירות ליבואנים (גישה נגישה מרח' חיים לבנון) ,03-6465141 או 03-6465050
    אגף משאבי אנוש (גישה נגישה דרך מעבדת קרמיקה )בטלפון: 03-6465109

  • אמצעים נוספים ליצירת קשר- קיימים מספר אמצעים נוספים ליצירת קשר:
    שירות פרונטלי – יינתן בתיאום מראש לפי בקשה מול נציג השירות בשעות העבודה של המכון.
    דואר אלקטרוני – mevaker@sii.org.il
    פניה באמצעות "צור קשר" באתר https://www-new.sii.org.il/he/service-center
    פניה באמצעות הדואר: רחוב חיים לבנון 42. תל אביב

נגישות אתר האינטרנט

מכון התקנים הישראלי מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לאנשים עם מוגבלות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר
  • ייעוץ הנגשת אתר האינטרנט בוצע על ידי חברת  A-2-Z שיווק ונגישות באינטרנט.

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

יש לציין כי אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה המגוונת לקבל את השרות הנגיש ביותר.

במידה ונתקלת בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכן אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורך פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם ככל שניתן.

פרטי רכזת הנגישות במכון התקנים הישראלי

  • שם: שושנה סטריקובסקי - מורשית נגישות מתו"ס ונגישות השירות.
  • טלפון : 03-6465334 , סלולרי: 050-6222872
  • דוא”ל : Shoshana_st@sii.org.il

תאריך עדכון הצהרה 01/05/2020