ת"י 10002
םיחנמ םיווק - חוקל ןוצר תועיבש - תוכיא לוהינ## םינוגראב תונולתב לופיטל
QUALITY MANAGEMENT - CUSTOMER SATISFACTION - GUIDELINES FOR COMPLAINTS HANDLING IN ORGANIZATIONS
תונולתב לופיטה ךילהתל םיחנמ םיווק איבמ הז ןקת ןוגראה ךותב םיתוריש וא םירצומל תועגונה. רופישו הקוזחת ,לועפת ,חותיפ ,ןונכת תוללוכ תויחנה. שומישל םיאתמ תונולתב לופיט לש לש ראותמה ךילהתה תללוכ תוכיא לוהינ תכרעמ לש םיכילהתהמ דחאכ. ולדוגב ,וגוסב תולת אלל ,ןוגרא לכב שמשל דעונ הז ןקת דעונ ןקתה ןב ומכ .קפסמ אוהש םיתורישבו םירצומב וא םירזגמה לכמ םינוגראב שומישל. לופיט לש ןלהל םיטרופמה םיטביהל סחייתמ הז ןקת תונולתב: הביבס תריצי ידי לע חוקלה לש ןוצרה תועיבש תאלעה .א לכ בושיי ,)תונולת תוברל( בושמל החותפה חוקל-תדקוממ
ןוגראה לש ותלוכי תרבגהו ,ןוגראב תלבקתמה הנולת תוחוקלה תוריש תוברל ,ולש םיתורישהו םירצומה רפשל. תועצמאב הריכבה הלהנהה לש תובייוחמו תוברועמ .ב תכרדה תוברל ,םיבאשמ לש תומלוה לש האצקהו הישכר םידבוע. תוסחייתהו םיננולתמה לש תויפיצבו םיכרצב הרכה .ג םהילא. תשגה שומישל חונו יביטקפא ,חותפ ךילהת תריצי .ד תונולת. תוכיא תא רפשל ידכ תונולתה לש הכרעהו חותינ .ה תוחוקל תוריש תוברל ,םיתורישהו םירצומה. ר.תונולתב לופיטה ךילהתל קדבמ תכירע .ו לופיטה ךילהת לש תוליעיהו תויביטקפאה הריקס .ז תונולתב. - ןוגראל ץוחמ לא תורבעומה תוקולחמ לע לח וניא הז ןקת הקוסעתה יאנתל תורושקה תוקולחמ לע וא ןבושיי םשל.
פרטי התקן
-
תאריך פרסום31/03/2021
-
תאריך אישור מחדש-
-
תאריך תיקון טעות-
-
מספר גליונות תיקון0
-
שפה בה כתוב גוף התקןאנגלית
-
מעמד
-
פרסום ברשומותיפ 9539
-
תאריך פרסום ברשומות14/04/2021
-
ועדה טכנית
-
ועדה מרכזיתניהול ואיכות
בא במקום
מספר תקן | שנת תקן | תאריך ביטול |
---|---|---|
ת"י 10002 | 2005 | 31/03/2021 |
ת"י 10002 | 2013 | 31/03/2021 |
אוסף תקנים
תקן זה מופיע גם כחלק מאוסף תקנים. רכישה של אוסף תקנים מוזילה את עלות התקן הספציפי ומאפשרת רכישה של התקן לטווח של שנה או שלוש שנים.
לרכישת מנוי לאוסף תקניםקבצים קשורים
תוכלו למצוא עניין גם בקבצים המצורפים, הקשורים ישירות לנושא התקן המוצג
מספר | כותר מסמך |
---|---|
ת"י 9000 |
תורדגהו םיחנומ ,דוסי יגשומ - תוכיא לוהינ תוכרעמ
|
קוד ארגון | שם הארגון | מספר מסמך | מידת התאמה | שנת המסמך |
---|---|---|---|---|
ISO | INTERNATIONAL ORGANIZATION FOR STANDARDIZATION | 10002 | זהה | 2018 |
לא קיימים גליונות תיקון לתקן זה
תאור בעברית | תאור באנגלית |
---|---|
הגנת הצרכן | CONSUMER PROTECTION |
יחסי ספק-לקוח | CONSUMER-SUPPLIER RELATIONS |
מבדקי איכות | QUALITY AUDITING |
מערכות הבטחת איכות | QUALITY ASSURANCE SYSTEMS |
משטר תאגידי | CORPORATE GOVERNANCE |
ניהול איכות | QUALITY MANAGEMENT |
סגל, צוות | PERSONNEL |
לא קיימים מונחים לתקן זה