ת"י 10001
ידוקל םיחנמ םיווק-חוקל ןוצר תועיבש-תוכיא לוהינ## םינוגרא רובע תולהנתה
QUALITY MANAGEMENT-CUSTOMER SATISFACTION- GUIDELINES FOR CODES OF CONDUCT FOR ORGANIZATIONS
הקוזחתל,םושייל,ןכתל,ןונכתל םיחנמ םיווק איבמ הז ןקת הז ןקת.חוקלה ןוצר תועיבשל תולהנתה דוק לש רופישלו תוחטבה םיללוכה תורישלו רצומל םיעגונה םידוקל םישי תוגהנתהל עגונב ןוגראה ידי לע תוחוקלל ונתינש איה םיוולנ םיאנת לשו ולאכ תוחטבה לש הרטמה .ולש שומישל דעוימ הז ןקת.חוקלה לש ןוצרה תועיבש תרבגה וגוסב תולת אלל ןוגרא לכב
פרטי התקן
תאריך פרסום | 31/05/2022 |
---|---|
תאריך אישור מחדש | - |
תאריך תיקון טעות | - |
מספר גליונות תיקון | 0 |
שפה בה כתוב גוף התקן | אנגלית |
מעמד | |
---|---|
פרסום ברשומות | יפ 10600 |
תאריך פרסום ברשומות | 19/06/2022 |
ועדה טכנית | 7814 |
ועדה מרכזית | ניהול ואיכות |
בא במקום
מספר תקן | שנת תקן | תאריך ביטול |
---|
אוסף תקנים
תקן זה מופיע גם כחלק מאוסף תקנים. רכישה של אוסף תקנים מוזילה את עלות התקן הספציפי ומאפשרת רכישה של התקן לטווח של שנה או שלוש שנים.
לרכישת מנוי לאוסף תקניםקבצים קשורים
תוכלו למצוא עניין גם בקבצים המצורפים, הקשורים ישירות לנושא התקן המוצג