עבור לתוכן הראשי דלג לאזור חיפוש דלג לבר ניווט ראשי

מי אנחנו?

משנת 1993 אגף איכות והסמכה במכון התקנים הישראלי הוא גוף ההתעדה (CB) הגדול בישראל, עם נתח שוק של כ 70% משוק ההתעדות בישראל לרוב התקנים.
 

  • האגף מתעיד למגוון של מערכות ניהול  (כ 30), כגון ISO 9001 (איכות),  ISO 14001 (סביבה), ISO 13485 (ציוד רפואי),  ISO 27001  (אבטחת מידע)  AS9100 (תעופה),  ISO 45001(בטיחות)  ומבצע אימות והעדה לתחומים שונים.
  • לאגף איכות והסמכה אקרדיטציות מהגופים הגדולים בעולם (RVA/ANAB) למגוון תקנים, מוסמך בהתאם לדרישות ISO 17021 והתקנים הנלווים לכל תקן ותקן.
  • האגף משמש כנציג ישראל ברשת ההתעדה הגדולה בעולם (IQNet), שנותן יתרון שיווקי ללקוחותינו.
  • לאגף, כחלק ממכון התקנים, קשר רציף וחברות בגופים המובילים בעולם בתחום ההתעדה (ISO IAF CASCO) כך שאנו משתפים את המידע המתקבל עם לקוחותינו כמו גם משפיעים בקבלת ההחלטות בגופים הבינ"ל האלו.
  • לאגף מנהלי לקוחות (אודיטורים) במגוון תחומים הנותנים שירות מיטבי לשוק הישראלי והבינ"ל.
  • האגף מעניק תווי יוקרה ללקוחות : זהב ללקוחות המותעדים ל 3-4 מערכות ניהול שונות, פלטינה ללקוחות המותעדים ל 5-6 מערכות ניהול, ויהלום ללקוחות המותעדים ל 7   מערכות ניהול ויותר.
  •  לאגף איכות והסמכה כ- 8000 לקוחות פעילים המחזיקים כ 8500 התעדות פעילות אינם טועים ושומרים על נאמנות גבוהה מדי שנה (יותר מ 98%) לאגף איכות והסמכה. 


חזון, ייעוד וערכים

חזון:

אגף איכות והסמכה כחלק ממכון התקנים הישראלי יהיה הגורם המוביל בנתח השוק ובמגוון המוצרים בכל תחומי עיסוקו, תוך כדי חדשנות ופריצת דרך.
בר סמכא מקצועי ובעל מוניטין הנותן ערך מוסף ללקוחותיו.
האגף יפעל כמרכז רווח והפסד המרחיב את פעילותו לאורך זמן.

ייעוד וערכים:

אגף איכות והסמכה נותן שירותי התעדה ושירותים אחרים ע"י עובדים מיומנים באמצעות: 

  • התמקדות בלקוח – הבנה והענות לצרכי וציפיות הלקוחות.
  • מתן שירותים לכל, ללא משוא פנים, אובייקטיבי, על בסיס החלטות מקצועיות, המבוססות על החלטות אובייקטיביות.
  • התנהלות אתית/שת"פ ואחריות הדדית – עקרונות המפתח הם : רוח צוות, יושר, יושרה, פתיחות, שקיפות, להיות קשובים, מתן כבוד לרגשות, והבנת הצרכים בין כל העובדים ובין עובדים למנהלים, ונאמנות למקום העבודה.
  • שיפור מתמיד, חדשנות ומצוינות עובדים = הנעה פנימית להעשרת ידע, מתן שרותי התעדה למוצרים חדשים, שיפור תהליכים פנימיים וביצועים.
  • שמירה על סודיות המידע והקניין הרוחני של האגף ולקוחותיו.
  • אחריות ודין וחשבון – מחויבות להצלחת האגף וליצירת ערך ללקוחות ולשאר בעלי העניין.

מדיניות:

אגף איכות והסמכה ממוקד בשביעות רצון לקוחותיו ומחוייב ל: 

  • מרכזיותו של  הלקוח – הבנה ברורה והענות לצרכיו וציפיותיו של הלקוח תוך מתן ערך מוסף.
  • מתן שירותים לכל, ללא משוא פנים, בזמן באיכות הטובה ביותר על ידי העובדים המקצועיים ביותר.
  • שיפור מתמיד בכל התחומים.
  • חדשנות ואחריות לפעילותו למול כל בעלי הענין.
  • עמידה בדרישות רגולטוריות וסטטוטוריות, לרבות דרישות וכללי הסמכה
  • שמירה על חסיון ידע ומידע
  • שמירה על כללי אתיקה מקצועיים ואישיים
  • אגף איכות והסמכה יגיב בכל מקרה של איום על אי-תלות שלו שתעלה מפעולות של אנשים, ארגונים או גופי התעד
  • אגף איכות והסמכה לא יתעיד גוף התעדה אחר למערכת הניהול שלו.
  • אגף איכות והסמכה לא יספק שירותי ייעוץ
  • אגף איכות והסמכה לא יבצע מבדקים פנימיים אצל לקוחותיו.
  • אגף איכות והסמכה לא יבצע מיקור חוץ למבדקים למערכות ניהול לארגוני יעוץ
  • אגף איכות והסמכה לא ישווק או יציע פעילויות כמקושרות לפעילויות של ארגון המספק ייעוץ למערכות ניהול
  • עובדי אגף איכות והסמכה בין אם פנימיים או חיצוניים, או ועדות, שיכולות להשפיע על פעילויות ההסמכה, יפעלו ללא משוא פנים ולא יאפשרו לחצים מסחריים, פיננסיים או אחרים כדי לפגוע בחוסר משוא פנים

.