מכון התקנים הישראלי השיק שירות מענה ליבואנים באמצעות ה WhatsApp
כחלק מהמאמצים שאנו עושים כדי להוביל בשירות, לספק זמינות גבוהה ולאפשר לכם העוסקים ביבוא, גישה נוחה ופשוטה לתקשורת מכל מקום בו אתם נמצאים, השקנו לאחרונה מוקד שירות לקוחות גם ב whatsApp. מוקד שירות זה מאפשר לנו להעניק לכם שירות מהיר ומקצועי ממכשיר הטלפון הנייד שלכם.
יואל בר גיל, מ"מ מנהל אגף התעשייה : "זה בצעד נוסף במהפכת השירות , שיאפשר לציבור הלקוחות שלנו ליצור עימנו קשר דרך הוואטסאפ - המקום שבו רוב הלקוחות שלנו נמצאים ממילא במהלך שגרת היום שלהם. מוקד זה משלב שירות של בוט עם נציג אנושי ויספק מענה מצויין לכלל העוסקים בתחום היבוא".
אנחנו מזמינים גם אתכם, יבואנים ועמילי מכס להצטרף אלינו כבר עכשיו וליצור אתנו קשר דרך הווטסאפ שמספרו: 050-6599800