פורטל הלקוחות החדש של מכון התקנים
למי הוא מיועד?
לכל המבקש לייבא, לייצר ו/או לייצא ומעוניין להיעזר במומחי המכון ובמגוון היכולות הטכנולוגיות שעומדות לרשותו.
מה תמצאו בפורטל שלנו?
סל שירותים על- בסיס וולונטרי! שיספק לכם מענה שלם, מקצועי ואיכותי שיבטיח לכם שיווק ומכירה של מוצרים בראש שקט!
בראש שקט?!
בכל הקשור לעמידה בדרישות החוק/רגולציה /הנחיות הממונה על התקינה במשרד הכלכלה.
מה בסל השירותים שלנו?
- מגוון הסכמי פיקוח וולונטריים,
- מערכת ממוכנת מתקדמת לניהול "תיקי מוצר לדגם" ( בניהול עצמי שלכם או ביחד איתנו),
- בחינת/בדיקת מסמכים ותעודות בהתאם למסלולי הייבוא הקיימים,
- ביצוע בדיקות התאמה של מוצרים למגוון תקנים, שבסיומם תועבר אליכם תעודות בדיקה כנדרש.
- שיוך דגם לתיק מוצר קיים וקבלת מסמך המאשר את ההתאמה לדרישות הרגולציה.
- תיאום פגישה מקצועית עם מומחי המכון לקבלת הכוונה וליווי מקצועי מותאם אישית ועוד.
למה כדאי לכם להצטרף לפורטל?
- גישה ישירה לשירותי המכון בכל עת ובכל שעה.
- עמידה בדרישות החוק בקלות בין היתר בעזרת שימוש במערכת שלנו לניהול "תיקי מוצר לדגם" בה תוכלו:
- להקים ולתחזק "תיקי מוצר" כנדרש עפ"י הנחיות הממונה על התקינה במשרד הכלכלה.
- לקבל התראות לעניין תקינותם/תקפותם ועוד.
- להציג לנציגי הרגולטורים בזמן אמת את הנדרש עפ"י החוק.
- שקיפות מלאה
- חיסכון בזמן ובבירוקרטיה,
אוקיי, כיצד מתחילים?
הכניסה לפורטל :
- לקוחות חדשים -
עליכם להרשם ולקבל "קוד מזהה". קוד זה הנו הקוד האישי שלך (של החברה שלך) שבעזרתו תוכל לעשות שימוש בפורטל.
לקבלת ה"קוד המזהה" אנא שילחו את המסמכים הבאים לכתובת המייל הרשומה מטה:- תעודה מזהה.
- תעודת עוסק מורשה/רשם החברות/תעודת התאגדות.
- טופס הרשמה חתום בחותמת החברה. לטופס הרשמה לחץ כאן
- שילחו לכתובת מייל: imp_portal@sii.org.il
קיבלת קוד מזהה? מה עכשיו?
לאחר קבלת "קוד מזהה" וכניסה לדף הכניסה של פורטל יבואנים - בחרו "הירשם עכשיו" (במסך הראשי – משמאל) ומלאו במסך "הרשמה" את הנתונים הנדרשים אודות העובד ותפקידו, ולהתחיל לקבל מידע עסקי בזמן אמת!
תוכלו להחליט האם לתת הרשאה לעובדים נוספים בחברתך לצפות במידע
- לקוחות רשומים - באמצעות האייקון החדש "שירותים וולונטריים".
כמה זה עולה?
עלות השירותים נקבעת בהתאם לסוג השירות:
- הסכמי פיקוח וולונטריים – בהתאם לפרטי ההסכם.
- מערכת לניהול ,תיקי מוצר לדגם, – דמי מנוי חודשיים + תשלום משתנה לפי כמות התיקים.
- בדיקת מסמכים ותעודות – תעריף משתנה בהתאם לסוג הסקירה.
- תיאום פגישה מקצועית – תמחור לפי משך זמן הפגישה ומספר המומחים המשתתפים.
- בדיקות התאמה לתקן – תמחור על פי סוג הבדיקה והתקן הרלוונטי.
- שיוך דגם לתיק מוצר – מחיר משתנה בהתאם לכמות הדגמים.
- לקוחות רשומים – בהתאם לתנאי אשראי מוסכמים.
- לקוחות חדשים – תשלום מראש בהתאם למדיניות התשלום.
עם פורטל הלקוחות החדש של מכון התקנים הישראלי, אתם מקבלים מענה מקצועי, מהיר ויעיל, המותאם לדרישות התקינה בישראל ובעולם.