לתשומת לב- באתר זה התיאור "מחייב/רישמי" מתייחס הן לתקן שהינו רשמי/מחייב במלואו והן לתקן שהינו רישמי/מחייב רק בחלקו. בכל מקרה, המידע האמור אינו מחייב ואינו בא במקום עיון במידע המתפרסם בפרסומים הרשמיים של מדינת ישראל ובהתאם לנדרש לפי כל דין. במידה ותתגלה סתירה או אי התאמה בין המידע המתפרסם כאן לבין מידע המתפרסם בפרסומים הרשמיים של מדינת ישראל, יגבר המידע המתפרסם בפרסומים הרשמיים.
ת"י 10004
רוטינל םיחנמ םיווק-חוקל ןוצר תועיבש-תוכיא לוהינ## הדידמלו
QUALITY MANAGEMENT-CUSTOMER SATISFACTION- GUIDELINES FOR MONITORING AND MEASURING
םיכילהת לש םושייו הרדגהל םיחנמ םיווק איבמ הז ןקת דעונ הז ןקת .חוקל ןוצר תועיבש לש הדידמלו רוטינל ולדוגו וגוסב תולת אלל,ןוגרא לכב שומישל
פרטי התקן
תאריך פרסום | 31/05/2022 |
---|---|
תאריך אישור מחדש | - |
תאריך תיקון טעות | - |
מספר גליונות תיקון | 0 |
שפה בה כתוב גוף התקן | אנגלית |
מעמד | |
---|---|
פרסום ברשומות | יפ 10600 |
תאריך פרסום ברשומות | 19/06/2022 |
ועדה טכנית | 7814 |
ועדה מרכזית | ניהול ואיכות |
בא במקום
מספר תקן | שנת תקן | תאריך ביטול |
---|
אוסף תקנים
תקן זה מופיע גם כחלק מאוסף תקנים. רכישה של אוסף תקנים מוזילה את עלות התקן הספציפי ומאפשרת רכישה של התקן לטווח של שנה או שלוש שנים.
לרכישת מנוי לאוסף תקניםקבצים קשורים
תוכלו למצוא עניין גם בקבצים המצורפים, הקשורים ישירות לנושא התקן המוצג