עבור לתוכן הראשי דלג לאזור חיפוש דלג לבר ניווט ראשי

קורס הבטחת איכות ובקרת איכות

הבטחת איכות הינה גישה ניהולית שמטרתה הקניית ביטחון באיכות המוצר או השירות המסופק ללקוח ולארגון כאחד.

מימושה של גישה זו מתבצע ע"י תכנון נכון לאיכות של תהליכים ארגוניים, תהליכי מימוש המוצר והשירות. בקרת האיכות עוסקת בתכנון ובבקרה של איכות תהליכי העבודה התפעוליים בארגון ואיכות המוצר לאורך כל שלבי הייצור והאספקה.

בקורס נלמד על גישות וכלים יישומיים היוצקים תוכן מקצועי לתוך מסגרת ניהול איכות לפי מודל התקןISO9001 ומודלים של תקני איכות נוספים, תוך הכרה ותרגול של שיטות וכלי הבטחת איכות ובקרת איכות.

מטרת הקורס:

הקניית ידע בסיסי בגישות וכלים של הבטחת איכות ובקרת איכות, לצורך יישומם בניהול התהליכים ובכלל פעילויות הארגון.

מה נלמד?

דרישות תקני האיכות לניהול איכות בארגון | פיתוח תכניות איכות לתהליכים תפעוליים | הבטחת איכות בתכן ופיתוח | הבטחת איכות בניהול ספקים ובקרת הרכש | בקרת תהליך סטטיסטית. עקרונות הדגימה | ניהול שביעות הרצון של הלקוח | פעולות מונעות, פעולות מתקנות ותהליכי שיפור | סקירת גישות לניהול איכות ומדדי איכות ועליות איכות | תהליך הכיול, הערכת הסטיות בתהליכי מדידה | פיתוח וניהול מסמכים מבוקרים, בקרת התיעוד | ניהול צוותי שיפור | מבוא להבטחת איכות. ומושגים, תפיסות וגישות.

קהל יעד:

מנהלי ייצור ותפעול, מנהלי מחלקות, בעלי תפקידים המיועדים לנהל את מערכת האיכות) מנהלי תפעול, מנהלי משאבי אנוש,  טכנולוג החברה, מנכ"לים). כל המעוניין לרכוש הכשרה והעשרה של הידע  בתחום בקרה ואבטחת איכות.

צרו איתנו קשר נשמח לעמוד לרשותכם {{ctrl.testString}}

פרטי יצירת קשר