מרכזייה טלפונית חדשה במכון התקנים

תאריך: 10/09/2012

בשנה האחרונה עבר המכון תהליך שינוי בתחום מתן שירות איכותי ומקצועי ללקוחותיו. כחלק מתהליך זה , שודרגו תשתיות הניהול של המכון ובתאריך 31/08/2012 הוכנסה לשימוש מרכזיית טלפונים חדשה ומתקדמת - מרכזיית AVAYA.


יתרונות המרכזייה החדשה הם :
·    שיפור מערך מוקדי שירות הלקוחות
·    קיצור זמני המתנה למוקדים
·    שיפור החיוגים הפנימיים בין שלוחות המכון לשלוחות המוקדים
·    הוספת מערך גיבוי במקרה של תקלה במוקדים
·    הוספת תכונות נוספות למרכזייה לייעול העבודה


כחלק מפרויקט זה אופיין מחדש נתב השיחות של המכון, על מנת לאפשר ללקוחותינו להגיע ליעדם בצורה פשוטה וברורה.