קמפיין פייסבוק חדשני וייחודי למכון התקנים הישראלי: מערכת לבדיקת חברים

תאריך: 10/09/2012
מטרת הקמפיין היא לחבר את הציבור הרחב לפועלו של מכון התקנים בתחומי הבדיקות והתקינה בדרך קלילה, חדשנית והומוריסטית

מכון התקנים הישראלי השיק אפליקציה חדשנית וייחודית ברשת החברתית פייסבוק.

האפליקציה ההומוריסטית, שהגה משרד הפרסום אשכנזי-זלצמן, מאפשרת לקהל הגולשים לערוך בדיקות שונות לחבריהם, על מנת לוודא שהם עומדים בתקנים ובבדיקות המחמירות של מכון התקנים הישראלי.

הגולשים יכולים לבחור תמונות של חבריהם ולשתול אותם בדמות המופיעה באפליקציה. הדמות שהופכת להיות חלק מסרטון וידאו משעשע, עוברת בדיקות מחמירות שונות של גמישות, לחץ ועמידות. בסוף כל בדיקה מתקבלת התוצאה אם החבר עמד בתקן הבדיקה או לא.

האפליקציה פותחה במלואה עבור מכון התקנים הישראלי במטרה לחבר את הציבור הרחב לפועלו של מכון התקנים בתחומי הבדיקות והתקינה בדרך קלילה, חדשנית והומוריסטית. בעקבות האפליקציה כמות החברים של המכון בפייסבוק גדלה פי 4.

כשלושים אלף איש נכנסו לעמוד האפליקציה וערכו עשרות אלפי בדיקות.

את סרטוני הוידאו ניתן להעביר ולהפיץ ברשת החברתית.

מצ"ב קישור לסרטונים: http://on.fb.me/MRMpCe